مذهبی-حجاب

مذهبی-حجاب

مطالب،احادیث وعکس درمورد حجاب وموارد دیگر
مذهبی-حجاب

مذهبی-حجاب

مطالب،احادیث وعکس درمورد حجاب وموارد دیگر


الهی! در شگفتم
از آنکه کوه را می شکافد
تا به معدن جواهر دست یابد، ولی خویش را نمی کاود تا به مخزن حقائق برسد
سپاس خدایی را که بسیار مهربان و بسیار بخشاینده و نزدیکترین کس به من حتی از خودم است
خدایا، حکمت قدم هایی را که برایم برمیداری بر من آشکار کن، تا درهایی را که بسویم می گشایی، ندانسته نبندم، و درهایی که به رویم میبندی، به اصرار نگشایم
من خودم اولین مخاطب نوشته هایم هستم
و آمده ام تا در میان همه دویدن ها و روزمرگی های زندگی، این وبلاگ پناهم باشد و در سایه آن کمی درنگ، کمی تامل و کمی سکوت کنم
چرا که معتقدم گاهی یک تلنگر کافیست
و امیدوارم که خویش را در خویش زندانی نکنم
و پرواز را یاد بگیرم قبل از آن که به اجبار پروازم دهند...

نظرات 4 + ارسال نظر
شاهده سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 12:08

زهرا جون مطالب وبلاگتو خوندم خیلی مطالب و پستای قشنگی داری

ممنون آجی شاهده جون

شاهده سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 11:52

لایک عزیزم خیلی قشنگ بود

ساحل چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 22:49

سلام زهرا جون چطوری وبلاگ جالبی داری

نگان شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 21:21 http://negan-1.blogsky.com

سلام دوستم
چیو مسخره کردم؟؟من نمیدونم درباره چی حرف میزنی؟

ببخشید نگان جون من نمی دونم در مورد چی داری حرف میزنی.
ولی با این حال موضوع هرچی بوده من نبودم
ضمنا نگان جون وب خیلی زیبایی داری منم تا به حال به هیچ کدوم از پست های زیبا ت توهین نکردم و نمی کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد